my week .

MONDAY: eftersom det va röd dag så va vi ju lediga från skolan. Så va å firade mormor , kusinen å jag gav henne en biltvätt för det ville hon :) Å sen hände det väl inte så mycket under den dagen. 

TUESDAY: dags för skolan igen då , å såklart va det ju matte med fredrik som vanligt liksom alla tisdagar :) Gillar faktiskt tisdagar dels för att vi börjar 12 å för att vi alltid har en tendens att bruka kunna skoja till lektionerna :)) Fick även redan på att jag fick vg på senaste provet, jipppi !!! :DD Stolt fan för bara fått g på alla andra proven nu i ettan :)  hemma sen blev det lite plugg inför onsdagens spanska prov å glass med varma hallon , supermumms ! ;
    
 

WEDNESDAY: först mentorstid i typ en ½timme lika meningslöst som vanligt -.- !! Sen vidare till stödstugorna å gjorde nästan klart engelska uppgiften , duktiga jag :p Efter lunchen blev det dags för det fruktade spanska provet , gick väl okej å jag tror jag fick vg. 
På kvällen sen blev det att träffa Gruppen alltid lika skojigt- hade spelkväll så spelade cluedo å med andra ord:)) Å va inte hemma fören kvart i tio , efter en sjukt bra kväll med härliga vänner :DDD

THURSDAY: en lång heldag i skolan men läringsnära å svenska :) Men efterskolan vänta något bra , för skulle ju träffa bästa Andrea å ta en glass med henne på stan :D Blev två kulor var på indhals , första kulglassen för mig i år var det å den va god ! :) Köpte även en klocka på stan innan vi tog 4 bussen hem :) Alltid lika kul att få träffa henne å blir alltid massor med prata om å massa skratt såklart . <3 älskar dig andrea almqvist .
 


FRIDAY: då va det dags för idrott å löpning runt strömmen , usch :/ trodde verkligen jag inte skulle klara hela men det gjorde jag så lite stolt faktiskt även fast jag inte klara tiden jag hade önskat . men vi håller tummarna för att jag gör det på fredag :)(y) Engelska sen efter lunch då , hade läxförhör å snacka om usa som vi kommer ha prov på nu i veckan .  Hem packa å sen ta bussen till farsan med bror .

SATURDAY:  valborg , fattar ärligt inte vad meningen med att fira det egentligen menmen . min valborg va iaf sjukt lungn , blev middag hos f&f på kvällen iaf å en sväng till majbrasan :) Så spendera jag min valborg medans typ alla jag känner festa säket . :p 

TO DAY SUNDAY:  blev ½ ett pendeln hem å sen ett bussen , hem till morsan :) skönt att va hemma igen . inte hänt ett piss sen jag kom hem bara chillat vid datan bland annat :)  imorgon blir det först riktiga bageri lektionen på ja vet inte hur länge så ska bli kul (y) Å så försöker jag tagga inför mötet med ica imorgon efter skolan å chans till ett sommar jobb , hoppas det går bra !!! :)

PS. kommer bilder från när jag va på gotland någon dag .



PEACE & LOV3 , SLEEP TIGHT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin