right now .

hejsvejs ..

kolla nyss klart på gårdagens avsnitt av BigBrother . just nu sitter jag här i sängen med datan framför mig å dunkar musik :D å i bakgrunden rullar tvn på ljudlöst.  blir snart att dra ner å laga mat åt mig å bror . värsta bästa kocken ju om ni inte visste det , men lite hemligt för omvärlden :) så shhh..

va iaf i skolan förut mellan elva å tre , hade matte :) å har bla spelat kort å steekt i solen med mina vänninor i skolan idag , mycket najjjs :))) puss på er tjejer ;* nu hemma har det inte hänt ett shit , men sånt är livet sometimes u know .. 

puss å heej för nu här kommer lite härliga bilder från idag & todays outfit :))<3 

 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin