duktiga jaag .

Hej hallå där :)) ♥

Tycker jag varit duktig både igår å idag . För igår va jag duktig å städa på rummet och idag har både jag å mamma varit på spinning (y) jag svettades fan som en galning, inte alls mysigt men sånt som hör träningen till eller hur?

Bagerilektion  idag, uppdrag smördeg gick väl bra till slut iaf för mig å  muna . efter skolan blev det donken med fia :)  gick även förbi telenor för lite fel med luren :/ så dom sa att jag ska lämna in den å sen blir det in på service.  spännande å se vad jag får för fin låne telefon :p

Kollar världens bästa hotell just nu , skäms fan llite .. men snart blir det BB :D ♥
gammal bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin