myyys . ♥

förra/den helgen här helgen spelderades hos bby hemma i k-holm som jag tror jag nämnt något om;)♥ men iaf så åkte jag dit i lördags å stanna till måndag då vi åkte till skolan tillsammans (: hur som helst så åkte vi skridskor, kolla filmer, myste, baka kladdkaka å bjöd in viktor´s mormor&hans på fika, myste lite till å massor med mer saker:D Å så va äälskling jättegullig å lagade mat/middag (ris, kyckling å sås) till honom & miig ♥ hade ännu en helt fantastisk helg med pojkvännen min som allitd!!!♥

du är helt underbar bby !! allt känns verkligen perfekt med diig , kan va mig själv till 100% , vi kan skratta, fäller tårar, vi kan prata om alltmöjligt å gör massor skoj tillsammans ♥ , du är helt klart det bästa som hänt miig å hoppas det förblir vi bra länge till !!!♥


 

går dagen spenderades också med älskling efter min spanska lektion :) gick på satn en syund i väntan på 5 bussen hem till miig, rigtigt roligt faktiskt om jag får säga det själv å tror han håller med :D♥ hemma hos mig baka vi blåbärs muffins, lagade mat, baka chokladmuffins med dumle i, badade , fika å kolla film:)♥ mkt myyys !!  hade helt enkelt en sjukt underbar å rolig dag meed min darling!!!!!♥ 

tack för alla underbara dagar jag får uppleva & spendera med diig !! you mean the world to me viktor persson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin