stan .

Hejhej på er .
vaknade runt tolv , gick ner å lagade mat åt mig och bror duktig som jag är. sen blev det att städa lite, fiixa mig å försökte komma på något bra att ha på mig dagen till ära och snacka med älsk på skype som försökte hjälpa mig välja , blir varm i kroppen av att få höra han röst och att få prata med honom ♥ tog tre bussen in till norrköping å hem till min moster , käkade å spela spel med kusinerna och sen vid fem så åkte jag å moster ner på stan för lite shopping . eftersom jag har en så underbar moster så betala hon ett par skor , byxor och en tröja åt mig , tack så mycket till henne !!  köpte även lite saker själv också som kommer på bild här nere för er som är nyfikna :D och tog sen åtta bussen hem från norrköping :) haft en superbra dag!!
saknar min viktor massor bara , men får träffa honom imorgon för då tar jag tåget hem till honom :D♥  firaR två månader tillsammans imorgon så ska bla gå på bio , äta mat å massa sånt där annat som är mys ! ♥ LÄNGTAR MASSOR ..  ♥ älskar verkligen den pojken så sjukt mycket ♥ 

skickade denna bild (dagens outfit) till älsk förut idag å blev jätte glad när han svara på smset där det stod:
Helt jävla totalt underbart fin älskling!!!!
 
svarta jeans leggings från vila 159.95 kr (moster betala)
 
från gina tricot 199 kr -50%  (moster betala)
 
tröja 100kr (rea) byxor 199kr  båda från hm  
 
bh 74kr (149kr) trosor 39kr (79kr) från cubus  
 
bruna ugg's från belle 100kr (rea) (moster betala) 
 

det va all shopping för idag och den här gången men massa nöjd med dagens köp :)♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin