skidor :D

klockan stod redan på halv 5 i morse eftersom bussen gick från skolan redan vid kl 6 , mot romme å en dag med skidor å skönt sällskap :) va uppe runt 11 efter 5 timmars buss åkande men massa problem med våran buss typ fel på lufttrycket eller nåt -.- sen när vi kom fram blev det att hämta skidor å sånt , sen va det bara att bege sig ut i backarna :))) blev ut lurad i en svart backe trodde jag skulle dööö !!!  satte mig i backen å fick typ helt panki på mina vänner å va helt bestämd på att vägra forsätta åka ner . va lite pinsamt att sitta där i backen eftersom liftarna va precis bredvid , sånt man fick stå ut med men kom ner sen utan att dö !! ;D efter många åk i backarna, kyla å skratt så va det skönt att få sätta sig på en varm buss hemåt :))
bilden: fia å sara två av tjejerna från klassen som va med bara emelie som saknas på bilden :)
tack för en helt roligt å underbar dag tjejer , skulle kunna göra om det flera ggr om ifall jag kunde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin