oth .

shoo på er .
nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på säsong två av one tree hill ,
som jag fick i julklapp av en av mina mostrar m familj :)
älskar verklingen den serien , en klar favorit om man säger så å jag tror
inte jag är den ända som tycker det . !! :D♥

senare idag när jag vaknar så blir det ett inlägg om när jag va hos viktor
och vad vi hitta på på våran två månaders dag ♥
älskar dig viktor , & i already miss u :/♥

mina nya tofflor som fanns hemma förut när jag kom hem från viktor,
har fått dom av jimmie's förlädrar så snällt av dom att köpa sånna :) 
tofflorna är jätte gulliga med hjärtan på, mysiga å sköna att gå runt å slappa i hemma ♥
 


godnattii på eer, hörs senare !!! peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin