måndag-tisdag-onsdag-torsdag .

haalojjsan :) inte skrivit på hela veckan så här kommer ett inlägg om vad jag haft för mig de senaste dagarna :) ska försöka få det någolunda kortfattat för eran skull :p

MÅNDAG
- vaknade å fixade mig, åkte till stan köpte semlor åt viktor&mig, mummms :) tog halv ett tåget hem till ääälsk å k-holm. fikade på våra semlor å muffins jag hade med mig(dom som jag&viktor bakat) umgicks lite med familjen :) sen gick vi ner å glodde film har jag för mig , blev mest en slapp dag med mys å film ;)♥ gjorde inte mycket mer den dan faktiskt, men skönt det också .!!  

TISDAG- vakna upp hos älskling , alltid lika underbarT!!!♥♥ gjorde mig iordning , å sen följde viktor mig  till tio tåget . tycker inte om att åka iväg från honom , börjar fan sanka honom på direkten ju :( tajma med fia vid matteus precis som sist :) gick till skolan , käka , började kl 12 med tre timmar matte. sen hem packa om väskan å dra iväg till ida (moster). vi gjorde inte så värst kollade massa tv bara , bl.a. sofias änglar . börja nästan tjuta fan! sen blev det att sova sen vid elva typ :)

ONSDAG- vaknade upp runt sju av ett ellen låg mellan mig & ida i dubbelsängen å lekte -.- men men sånt man får ta låg kvar till åtta iaf . gick upp käka frukost tvätta håret å sen va det bara att sätta igång att baka (vilket va anledningen till att jag åkte dit) . åt lunch , gjorde mig iordning å sen sjkusa ida in mig till stan till 12 eftersom jag börja då :) 3 timmars spanska tog tre bussen hem. åkte in till stan vid 5 igen med familjen för lite shopping ute på ingelsta eftersom bror behövde nya skor . för min del blev det en tröja från hm 30kr (rean) ny foundation , på 4 par trosor på lindex för 60kr (rean) . käka på nya max innan vi åkte hem ( hot chiken) . hemma sen blev det att slappa, prata med viktor å sen sängen.
 
TORSDAG- dagen börja med att jag försov mig till kvart i 8 (börjar 8) då min bror väckte mig, fick lite smått panik men va bara att slänga på sig kläder å springa ut till bussplatsen där bussen ska va 7.58 , å duktig som jag är så han jag precis !! kom typ 45 min sent . vart iaf skit glad när jag kom till skolan å såg att älskling faktiskt orkat sig upp på morgonen å satt där i klassrummet !!♥  inte träffat han sen i tisdags morse ju :/ 
efter skolan drog jag hem till moster här inne i satn eftersom jag skulle va barnvakt , hämta anton på dagis vid fyra typ, hem kolla lite tv , sen laga vi mat spagetti&köttfärssås, så idag har jag för första ggn i mitt liv lagat köttfärssås :) duktiiiga mig !  la ungen vid 7 . själv så har jag bara suttit här framför datan de senaste 2 timmarna :p men ska nog hoppa in i duschen , sen blir det att göra klart lite skoluppgifter å sova :)


HAA DET BÄST HÖRS IMORGON ELLER NÅGOT, !! :D:D ♥♥♥♥  PUSSSS&PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin