måååndaag & tiiiisdaaag .

* skolan började i måndags hade bageri lektion som vanlig ,de va en väldigt slapp å rolig dag i skolan :] en bra start på vårterminen helt enkelt :D tog tre bussen med fia hem. hem slappa en stund , handla , träna spinning med mamma vid sex, duscha snabbt å sen skynda sig iväg till bussen vid kvart över sju  eftersom jag lovat äälskling att jah skulle komma ♥ så va hemma hos runt halv tio. å rolig å social som han är så sov han när jag kom dit , å vaknade till ibland bara :p kollade film tills jag somnade .

vakna runt fyra på morgonen så har varit vaken sen dess.  eftersom viktor också vaknade till då så ville jag inte somna igen , så vi myste å kollade film (despicable me) riktigt rolig faktiskt :)♥  eftersom vi började tolv ( vilket vi gör alla tisdagar nu) . så viktor följde mig till stationen. skanaden kom redan när jag satte mig på tåget, ville verkligen inte åka ifrån honom:/♥ eftersom jag skulle ta tio tåget till norrköping å skolan , möte fia där eftersom vi betämt oss för att äta i skolan :) börja matten vid tolv , slut tre å tog bussen hem direkt :)

sen jag kom hem så har jag suttit här nästan hela tiden :p ptarat med viktor , lagt över allt viktigt från datorn till usb (vi ska lämna in datorerna i skolan imorgon å få windos 7 ist:/ så dom kommer tömma datorerna) , beställde även kläder från hm förut som kommer i slutet av januari :))  



men dags att krypa ner under täcket för min skull , så jag orkar skolan imorgon .
pussar å godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin