länge sen .

heeej .
va ett bra tag sen jag skrev ett inlägg med har knappt varit hemma å har inte orkat skriva något när jag haft tillgång till datan menmen så det är ibland .

helgen spenderades hos pappa å den familjen , syrran hade köpt ett wii så det var framför tvn helgen tillbringades till största del . hälsade även på hos f&f en stund seplade fia m knuff å fikade, alltid lika kul att träffa dom :)!  för en dag finns dom inte där längre. å kan lova er att när den dagen sker kommer jag bli helt förstörd, fäller tårar av självaste tanken bara.. :'(♥ 

tog halv ett tåget hem från pappa till norrköping på söndagen.  stannade kvar i stan å väntade på att ääälskling skulle komma eftersom han skulle sova hos mig, medans bror min åkte hem. i väntan på bussen hem till mig sen så gick vi upp till stan å käkade på donken , för jag va hungrig :)

tog tre bussen hem, gick in lämnade väskorna å gick ut på upptäcksfärd :) ner till sjön vid mig för jag skulle bevisa för viktor att det fanns en sjö där eftersom han inte trodde på det , å såklart så fanns det ju en sjö där under all snö å is :D  blev en liten omväg hem eftersom viktor bestämt skulle gå upp för ett liten berg som finns där å det va ju inte lite snö !! efter ett snyggt dyk ner i snön, en snöängen å lite kramandes å pussar å massa skratt i snön så gick vi in å fika :)♥ 
du gör mig verkligen så grymt lycklig ääälskling !!! ♥♥♥♥ på kvällen blev det film/oth tittande å massa myyys ♥ 

ääälskar diig massor ♥  miss u already :/
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin