it's me again .

hellllo på er igen .

städa förut innan mathilda skulle komma duktig som jag är men så blev det att jag drog till henne ist vid 4 men funka ju det också :) hon å jag skulle till babylon men sen skulle agnes och becca också med så fick vänta på dom en stund innan vi kom iväg dit, men gjorde ju inte så mycket :) satt där en stund sen gick vi hem till mathilda igen , fiixa en blogg tillsammans som blev klar till slut efter en stund klurade på namn och lite krongel med en mailadress som funka, men vi fick till det duktiga som vi är :D(y) får hoppas på att vi lyckas hålla igång den också , håller tummarna för oss :) drog hem straxt innan åtta , mumsade grönsaker , dip å chips när jag kom hem med resten av familjen .  Ooch nu sitter jag här i mitt kalla rum med massa ljus omkring mig , lyssnar på musik käkar chips och hoppas på att älskling ska vakna, så vi hinner snacka ett tag innan det blir försent :d♥

funderar även på att börja rensa garderoben nu eftersom jag inte har något speciellt för miig men får se hur det blir med det :D imorgon så ska jag iaf åka in till norrköping och går på stan med min moster ♥ 

för övrigt så vill jag ha sommar !!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin