då 2010 blev 2011 .

nyår firades ju som sagt med älskling & resten av min familj i norrköping hos min moster, stefan & kusinerna :))
jag & älskling tog tre tåget från k-holm tillbaka till norrköping, tog spårvagnen till moster fika när vi kom dit & sen så gjorde jag mig iordning till kvällens outfit :) sen åkte vi ner mot strömmen och kollade fyrverkerierna , blev några bra kort så den kommer här under sen :D hem och fixa maten efter det tre rätters , förrätt: plockmat huvudrätt: baconlindad kycling m. hasselbackspotatis efterrätt: jordgubbsparfait eller chokladpudding. hanna jag & viktor ägna oss även till att måla i målarböcker, ibland är det okej att ta fram barnet i sig själv tycker jag faktiskt :D alla satt även bänkade framför hockeyn då sverige vann över kanada på straffar :p och på tolv slaget stod vi alla utomhus med varsit glas i handen , & så fick jag såklart kyssa min underbara viktor då ♥♥ mitt bässta nyår ever om jag får säga det själv , älskar dig viktor ♥♥♥  ser fram emot ett nytt år med massor med spännande saker & ting  

 

ett hjärta om man vänder på bilden . 


 
älskliiiing & me on new year ♥ 
 


pusss på er alla & så hoppas jag att ni alla får ett nytt spännande år med nya möjligheter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin