2 månader med underbaraste ♥ .

som jag lovat så hade jag tänkt skriva om vad jag och viktor gjorde i tisdags då på våran 2 månaders dag :)♥ blir nog ett långt inlägg men det får ni stå ut med . 

tog halv tre tåget hem till älskling och k-holm , möte honom hos wille eftersom han vänta på mig där så stod där en stund och snacka innan vi började vårat äventyr hem till viktor :) & jag garvade nästan konstant hela vägen hem , har upptäckt att man halkar å glider runt som en galning på mina nya skor:) kunde ju hålla mig i viktor som tur va , sjukt skoj va det iaf :D♥ 

vi hade bestämt oss för att gå på bio dagen till ära så vid halv sex så satt vi där i bio salen med både popcorn å cola å väntade på att filmen skulle börja , tycker faktiskt de är mysigt att gå på bio å sitta där i biomörkret med någon man gillar ♥ filmen som sågs va senaste narnia i 3D , den va faktiskt ganska bra :) 

på vägen hem svängde vi förbi coop å köpte cola, chips å ahlgrens bilar som vi brukar :) hemma sen blev det film , förstårs det som vi handlat. & massa mys like always !  somna inte fören runt 5 på morgonen men men . tog det lungt hela onsdagen som spenderades med film tittande i sängen , myspys ! ♥ på kvällen åt vi middag med resten av familjen å viktors mormor å hans , mycket trevligt som vanligt . :) sen tog jag tåget hem vid nio , gillar inte att åka ifrån honom, börja sakna honom direkt när jag sätter mig på tåget hem :/♥ 

hade iaf två sjukt underbara å mysiga dagar med världens underbaraste pojkvän ♥♥ älskar honom verkligen så sjukt mycket å känslan jag har när jag är med honom är obeskrivlig !!! ♥♥♥  lovar dig att inget ska få komma i mellan oss bby !!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin