dagen .

dagen började tidigt imorse eftersom jag skulle med mammi till jobbet för att jobba där idag, så va på förskolan vid 6 redan -.- men hade iaf en mkt rolig dag med barnen å tror dom verkligen gilla mig :) spelade spel, pussla, läste bok å pyssla (gjorde ett armband) bla. :) å slutade runt halv 2 liksom mammi .

å nu på kvällen har vi varit å hälsat på elin (mosters´kompis ) som typ hade inflyttnings grej , så träffa bland annat mormor ,lite mostrar å kusiner där :) hemma nu har det bara varit chill :D♥ 

 

måndagen spenderades mesta dels i norrköping å med en död mobil , tog 9 tåget med älsk å hans mamma i norrköping. gick å fika innan han å Gilla(viktors mamma) skulle på möte :) så drog hem till moster en stund å gjorde mig iiordning lite . möte upp dom någon timme senare . då drog viktor å jag upp på stan en stund , svängde även förbi uh en sväng (.

äälskling tog halv 3 tåget hem , gillar verkligen inte att säga hej då sånt, verkligen inte när det gäller viktor :(((<333 franför allt eftersom vi inte kommer ses förens på söndag när han kommer hit , längtaaar redan ihjäl mig !!!!!!!!!         kommer helt ärligt dö av längtan å tjuta ihjäl mig elller något liknande ...  ÄLSKAR DIIG SÅ SJUKT MYCKET VIKTOR PERSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin