söndag och massa snö

Godmorgon , eller aa jag gick upp för typ vid 9 sen men ändå:) Snart blir det att göra iordning sig eftersom tåget om en timme :) Sen blir det ett bussen från norrköping hem. Hemma sen bilr det att duscha, packa om och äta något innan det ät dags att dra in till norrköping igen, för att kunna ta tåget hem till älskling;)♥ lääängtar.... !!!:D Nae nu är det bästa att sluta skriva så jag hinner klart med att packa och allt det. Förövrigt snöar det massor ute, ganska mysiigt med snö, men inte när det blåser massor, så man får allt i ansiktet..♥ ha en bra dag, skriver ikväll sen ♥♥
 
 
en bild min moster skicka på mig häromdagen , tagen 1995 , typ ett år gammal :)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin