väntar..

väntar på att MATHILDA ska komma:D blir att plugga till provet imorgon
och säker kolla någon film eller så:p kul kommer det bli va as länge sen
vi va typ, vilket borde ändras tycker jag((: men nu ska jag väl passa på
att städa lite till så att mitt rum ser någolunda bra ut, har varit stökigt allt
för länge nu tycker jag:p måste fan rensa i garderoben någon dag med
är fan fullt där inne och jag använder säkert inte ens hälften som finns där
inne:o  och snacka om att jag vill ha en helt ny garderob, för den kommer 
nog bli nästan tomt när jag rensat ((: ♥  

  
                                            mathlida och  amanda :D♥        


skriver mer senare/ikväll sen ;D pussar♥                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin