tusedag it is..

hejsan :D
Skolan idag va väl inte något vidare precis:/ men skönt var det att få
sluta efter idrotten klockan ett, sen vid halv kom mamma och hämta
mig efter som jag skulle till tandläkaren tjugo i två :p Känner fortfarande
bananflouren i munnen trots att jag brostat tänderna två gånger efter.
Och sen så blir jag så iriterad på dom att dom inte kommer fixa till mina
tänder där nere, ser förjävligt ut rentutsagt..:/ Sen gick vi ner på centrum
efter som jag skulle köpa något inför np imorgon pallar fan inte med det-.-
Sen på sminkshopen köpte jag en sån värmespray som skyddar håret
vilket jag verkligen behöver eftersom jag använder plattång((: Vid fyra 
drog jag över till grannen eftersom jag skulle va barn vakt, medans hon 
träna. Vi hittade på massa med kul som vanligt:D ska även va barnvakt 
torsdag och lördag, och bara för att jag är så bäst kommer jag få 400kr
:D:D Nu efter har jag städat och pluggat lite inför no-provet, blää:p 
Men morgon ska jag och Mathilda plugga, mycket roligare än att göra 
det själv ((:<3  

  
 79kr -sminkshopen                  godiset+ en coca cola(: 

  
Dagens outfit..
blus från - hm 199kr
skärp - lindex
vit linne - hm 49.50kr
mörkblå jeansleggings - vila ca 200kr  

Men nu måste jag sova så jag orkar med np imorgon eller idag är det ju
eftersom klockan är 00:37 :p 
kisses och sweet dreams<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin