lööördaaag

min lördag har sätt ut på det här sättet ut:
gick upp halv åtta för attt jag skulle va barnvakt halv nio kom hem runt halv tolv kanske:p
käka lite "frukost" och sen så åkte vi in till stan och shoppa massor typ kommer bilder på
allt längre ner:D när vi kom hem så åkte jag och mamma och handla lite köptes bla godis:)
nu kollar jag på millenium, lite läskigt ibland fan:p att färga hårte blir nog imorgon istället,
för tror inte det orkas idag. en sak som är klar är att imorgon ska jag sova länge:D 
så nu kommer en boldbomb på idag :) 

 
svart linne, svarta strumpbyxor och skjorta :D (dagens outfit) 

rosa tröja(wonderland, wonderful)- gina tricot 99kr 

adidas tröja-stadium 399kr (mamma betala) 
 
svart kjol(dragkedja back)- hm 99kr

byttes från storlek 38 till 36- hm 69.50kr
 
skopunkten-gladiatorsandaler 149kr(mor betala), blommiga skor 199kr

lördags godis:D[y]  



pussar :*   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin