02:35 jag har tråkigt ;p

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?

håret :]
2. Gillar du kaffe?
ne,j det är äckligt ju!!
3. Hur mår du just NU?
ganska okej, hade kunnat varit bättre
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
d
5. Berätta om din senaste dröm.
kommer inte ihåg  den.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
jag skulle nog tröttna
7. Vad vill du ha just nu?
en pojkvän, nya kläder och pengar
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
det har jag säkert xd
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
båda :D
10. Använder du smileys?
klart jag gör (((:
11. Har du träffat någon kändis?
aah det är klart
12. Gillar du keso?
usch nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
kommer inte ihåg :p
14. Hur många länder har du besökt?
fem eller sex :D
15. Är dina föräldrar stränga?
ja, ibland så
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
jaaa
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
ahhdå
18. Brukar du hyra film?
det händer
19. Var kommer du vara på Lördag?
hos far min tror jag
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej, och det är jag gald för
22. Vad åt du till lunch?
korv och makaroner
23. Har du lockigt hår?
nej, men det har sina böjar nertill
24. När grät du senast?
torsadg eller fredag
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
aah det har jag xd klantigt
26. Favoritårstid?
SOMMARN!!!!
27. Vem höll du senast i handen?
david:)
28. Sover du med TVn på?
nejnej
29. Tycker du att du är gammal?

nae det göör jag inte
30. Är du mörkrädd?
ja, lite faktiskt:p
31. Gillar du ditt liv just nu?
det duger, kunde varit bättre
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
vet inte riktigt, gillarr inte bada badkar
33. Har du bra syn?
jodå den duger
34. Var är dina föräldrar just nu?
mamma sover och pappa också antar jag.
35. Vad har du på dig just nu?
t-shirt och trosor
36. Vad var det senaste du köpte?
humm.. vet faktiskt inte
37. Hatar du mer än 3 personer?
jao, det gör jag nog
38. Använder du sushipinnar?
nej?
40. Äger du ett vapen?
japp, en guldig leksaks pistolj
41. Gillar du ditt hår?
NEJ, men ibland händer det
42. Gillar du dig själv?
nej
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mamma
44. Hur ofta använder du MSN?
varje dag;p 

test taget från mathilda´s blogg 
http://www.tjugondejuli.devote.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin