måndag/tisadag

måndag
först lovskola 9-13, för oss nior va det inför np
i matte:p och så fråga mathilda mig om jag ville
leka med henne och det ville jag så klart((:
skullle bara ner till centrum med mor först och
hämta ut ett recept på apoteket. På väg hem
hämta vi henne :D kolla på film och så sen drog
du hem för att käka men kom tillbaka eftersom
hon skulle sova här(: satt vid datorn, kolla film
och så snacka jag i telefon med david typ över
en timme eller något.. blev inte att vi somna
fören efter ett :)) 

tisdag
vakna runt elva typ, sen gick vi och lämna maja på
dagis, efter det drog jag hem och duscha och sen
kom smset från agnes, hon och rebecca undra
om jag och mathilad ville sova med dom i lokalen
vilket det blev:)) hade sjukt kul i lokalen, jag och
mathilda hade det sjukt kul när agnes somna ett
tag innan becca kom ;p somna inte fören efter
05:00 och jag som skulle upp halv 9 :O  för
att bussen till stan gick 09:40. 

 
mathilda

 
agnes

 
agnes igen 

  
jag och mathilda band fast agnes och ritade lite på henne ;p busiga är vi

pussar på båda dagarna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin