söndag..

hej
varit hos pappa i helgen som ni vet och nu tänker jag
skriva om vad som hittades på där...:P
fredag: fick vänta på pendeln i en evighet svin kallt var
det, sen hem tillfarmor&farfar och äta(: alltid lika kul att
träffa dem:) sen va jag duktig och brände mig på luckan 
till öppna spisen också...(y):p
lördag: skulle träffat David på stan men det blev inget
bara för all jävla snö:@ så blev att sitta hemma och ha
tråkigt, vi kolla på imse vimse spindel (skräckfilm från
när pappa var i tonåren) va skit kul att höra när han skrek
till när det hoppa fram en spindel xd hahahhahah
söndag: tog det lungt bara kolla på en film, sen så gick jag
ut och tog lite kort ((: sen drog vi hem med pendeln halv fem:D

bilder kommer här!:))

 
istapp 

 
jag&bror

 
smiely´s

 
avslutar med en bild på mig:p skulle lagt in en film också men vet inte
hur man gör..:P


pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin