måndag och tisdag ((:

vet att det är tisdag i dag men, eftersom jag inte kom in på mig
blogg igår så skriver jag nu:D

först skola, hände väl inget specielt sådär :P efter sen drog andrea och
jag upp till medly och simma typ mer än 40 länger eller något sånt, så
duktiga är vi..:) satt i bubbel poolen också och va ute i strömen,
roligt samtalsämne hade vi ju:P mycket skratt :D och i omklädnings
rummet var jag nära på att svimma, as läskigt va det...
sen hem fixa mat till familjen:P
sen ringde David;) snacka med honom ett tag, avbröts typ hela
tiden för det av as dålig täckning på bussen :/ men alltid lika kul
att snacka med honom((:<3  



andrea


tisadg 
idag skola :P kolla på film på engelskan:) på musiken hade mathilda
och jag väldigt kul, ja jonathan du har ju sätt en av bilderna..haaha xd 
fick även reda på att jag ligger ganska bra till i spanskan, kanske vg om 
jag verkligen kämpar.. jippi :D även det där jävla brandalarmet gick idag, 
så fick stå ute och frysa typ 20min :/ 

och dagens sotra minus är att jag tror att jag håller på att bli sjuk :/ 
vill verkligen inte den... så får se om jag blir hemma från skolan imorgon  


pussarpådig;*<333


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin