en onsdag jag sent kommer glömma ((:

Min onsdag!(:
gick upp halv nio packa mina saker och gick hem
sminka mig och gjorde mig iordning för att åka
till norrköping och sen vidare till linköping för att
träffa David♥.. gick runt en stund på stan först
för att bion inte öppna förens 12.. köpte en svea
mössa som jag typ tjatat om länge nu((: sen vid
12 hämta vi biljetterna, skulle se farsan kl.ett ;p
så vi gick och åt innan. sen kolla vi på bion, sjukt
mysiiigt var det:)♥ filmen var riktigt bra faktiskt:p
sen efter gick vi ner till resecentrum fick vänte en
sutnd sen kom hans buss och en stund efter mitt
tåg:/ men ska träffas på lördag igen kanske hoppas
jag:D 


min svea mössa:D

sjukt många pussar på en jätte bra dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin