tordsaaaaag today .

hej svejs .  som sagt så va endel av släkten här idag .  vi lyckades undvika skador trots många vilda och galna åk i backen , förutom mamma som lyckades stuka ett finger.. efter ett bra tag ute så var det dags att gå in i värmen och fika, mina underbara chokladmuffins , fruktsallad och glass fanns på fika menyn :)) sen va det självklart dags för lite paket öppning :D kommer en lista här under om vad jag fått i julklapp, hoppas på att jag kommer ihåg allt bara :D sen följde jag med min moster in till stan och tog halv sex tåget till älskliing ♥  nyår blir att fira hemma hos moster imorgon :))

lista på allt jag fått i julklapp : 

jul med viktor
- halsband med hjärta (viktor)
- paris hiltons cancan parfym 50ml (viktor)
- muffinsbok (viktor´s pappa)

jul med pappa
- bio presentkort (pappa&anneli)
- presentkort cubus 240 kr (pappa,anneli& lillasyster)
- påste med chokladtomtar och sånt (lillasyster)
- 100 kr (sören&kerstin)
- 100 kr (isabelle&oskar)
- kokbok (farmor&farfar)
- kalender (farmor&farfar)
- flamingo iskuber (julklappsspel)
- tomte (julklappsspel)

jul med mamma´s pappas sida
- svart tubhalsduk (mamma&jimmie)
- tummvantar (mamma&jimmie)
- 2 muffins plåtar och muffinsformar (mamma)
- duntäcke/fibertäcke (mia,stefan,hanna&anton)
- hm presentkort 400 kr (morfar&lisa)
- tom&jerry godispåse (marcus&dessire) snart uppäten :p 
- muffinsformar 3 sorter, glasburk som det står cookies på & två svarta
buknar i olika storlekar en med hantag (anna&johnny) 
- handduk, deo & duschtvål (jimmie´s mamma&pappa) 
- läderarmband med små runda nitar & body butter ( jimmie´s syster&sambo) 

jul med mamma´s mamma´s sida 
- lila tubhalsduk med glitter (elin,oskar, soley&birk)
- säsong 2 av oth (ida,hekne&lilla ellen)
- paris hiltons cancan parfym 30ml (mormor&pelle)
- presentkort cubus 150 kr (mormor&pelle)
- stickade vantar (mormor)

tror jag har fått med allt nu :)) 

bild på mig&lillasyster från julafton hemma hos kusinerna med pappa 
(dålig kvalitet på bilden men det bjuder jag på:p) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin