fjärdeadvent.. ♥

hej alla snart dags att sova men tänkte göra ett inlägg innan jag slocknar i sängen under täcket:) Jag vet att jag har varit skit dålig den senaste tiden på uppdatering här , men lovar jag ska bättra mig , okej! :D

Kom hem runt sju förut efter att ha spenderat hela helgen med den underbaraste viktorn som finns fan, älskar dig sötnos ♥ Firade lite jul där och så men tänkte att jag skriver mer om det imorgon är massa trött just nu , så ska krypa ner under täcket :) Men innan jag slutar skriva här så kommer det bilder på det jag fick i julklapp av älskliiing, tackar massor för mina julklappa sötnos :)♥♥  Av mig fick han en tröja och två till saker, va lite orolig att han inte skulle gilla tröjan men det gjorde han som tur va!! :D

parfym vilket sotd på min önskelista som han tjuvkikat på :)

och ett halsband med ett hjärta på ♥  
 

♥älskar diig viktor persson du gör mig så sjukt lycklig och lyser upp min dag cupcake ♥

Så godnatt och dröm riktigt sött nu alla där ute runt om i världen :) pusssssar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin