en underbar helg ♥

Hela helgen spenderades med en underbar äälskliiiing♥

Fredag: Först skolan, sen följde viktor med mig hem efter skolan eftersom han skulle sova här :) Det blev en ganska lungn kväll. Med film mys och sånt :))♥ mycket mysiigt

Lördag: åkte vi till löfstadslott eftersom att vi i klassen skulle va med på julmarknaden där och sälja saker som vi bakat , så vi va där mellan 13.30-17.00, så lite lagom trött efter det :p När vi kom hem blev det mat sen. Efter det satte vi oss i soffan och kollade på två filmer som gick på tvn , massa mysigt att bara sitta där och hålla om varandra ♥♥♥  sen gick vi upp och kollade på death race i mitt rum, en riktigt bra och tung film :D (Somnade tydligen sen och snarkade enligt viktor, men håller inte med...xd)  Hade iaf en underbar 1 månaders dag med världens underbaraste pokje ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ älskar verkligen diig av hela mitt hjärta viktor, du är det bästa som hänt mig ♥ fattar fortfarande ibland inte att det är just du & jag, är så sjukt jävla lycklig med diig :D♥ du är min ängel från ovan älskling ♥ 

Söndag: Dags att säga hejdå till älskling eftersom vi skulle på dop , så vid tjugo över tolv vinkade jag av honom vid bussen :'( ♥  sen gick jag upp till kyrkan dags till dopet börja, efter blev det muffins buffe, mumms :)) kommer några bilder här under.

så kort sagt har jag haft  en sjukt jävla underbar helg med älskling och massor av kärlek från olika håll ♥♥♥

lite suddig men vi vet ju alla att korten inte blir dom bästa i kyrkor..
 
dop-barnen
 
muffins kalas, mummsiigt  
 
 
min frukost/lunch :)
 
urusel kvalitet på bilden , men det bästa jag hade på lilla ellen
 
kusinen birk , stilig i fin byxor, skjorta och väst(som han inte har på sig för tillfället)
 
soley i sin fina och gulliga klänning dagen till ära :)
   


Pussssar ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin