ännu en underbar helg!

Heej :D

Precis som jag nämnde i det tidigare inlägget så spenderades helgen som varit med min lilla älskliing ♥ Skulle ta halv fyra bussen men så klart va ju den förstend som all trafik den här tiden på året..så trodde jag skulle missa tåget hem till viktor och katrineholm men som tur va så va tåget också lite försenat så jag hann (y)(: inte så kul att sitta och vänta en timme på nästa tåg ju..:p Sen på fredagen hände det inte så mycket kolla lite film och sånt mys och så fick älskling sina paket då med , men själv fick jag vänta till lördagen men jag dog ju inte för det eller hur ? :)

På lördagen så va det att fira jul hos viktors farmor som stod på schemat, så blev hämntade runt fyra va hans pappa :) Mkt trevligt va det tycker jag med jul mat och julklapps öppning och det där vanliga, fick en muffins bok av viktors pappa om jag inte redan nämnt det , menmen gör nog inte så mycket om vi får veta det igen tror jag inte :) Kom hem runt nio/halv tio tror jag, efter en sväng förbi ica för att införskaffa lite cola :D Hemma igen blev det paket öppning igen för min del, paketen från viktor (ni vet ju redan vad eftersom de finns bilder i gårdagens inlägg) och film mys med chips och cola :D♥♥ Vi somna väl runt 4 efter att snackat med lite folk på skype, diskussioner och yttligare en film :) Jag och sötnosen min hade även 1½ månad ♥  

Vaknade runt 11 elr 12 på söndagen iaf så gjorde jag det, alltid lika härligt med en pojkvän som sover så sjukt mycket längre än än själv xd Men som tur är så har han en dator precis vid sängen så där satt jag i några timmar och spela facebook spel , och eftersom jag är så himla proffs så slog jag älsklings rekord i två av spelen känner mig stolt fan, så va ju lite lagom kaxig mot honom sen !! :D♥  blev att jag tog fem tåget från honom sen, svider alltid lika mycket i hjärtat när jag åker ifrån honom, börjar sakna honom direkt typ :(♥ Hemma sen så blev det att ta det lungt bara..     

Jaa så nu vet ni vad jag har haft för mig i helgen , hoppas ni haft en lika bra helg som mig bland massa med kärlek och olika människor som betyder för just er !! ♥  = En underbar helg med massa hÄrliga människor !!! ♥   


En riktig söötnos redan som liten ♥  
 

 

Viktor den kärlek jag har/dom känslorna känner för dig är så enormt starka och går knappt inte beskriva med ord. Om du bara visste hur lycklig jag är med diig , vet jag säger det ofta hur lycklig jag är men går ju aldrig riktigt beskriva med ord hur lycklig och hur bra jag verkligen mår i ditt sällskap ♥  Du har förändrat mitt liv till det bättre viktor och är så glad att det verkligen är du och jag !! ♥ (Tror fortfarande ibland att det är för bra för att vara sant) Du har fått mig skratta&le , fälla tårar, känna mig trygg&älskad och känna äkta kärlek , ja du har helt enkelt fått mig att känna allt och lite till.. ♥  Den här tiden med dig har varit så otroligt underbar och jag vill att det ska forsätta så, skulle vilja uppleva så mycket med dig och skapa fantastiska minnen :)♥ Bara att få hålla om dig eller kyssa dig gör min dag tusen gånger bättre!♥  Finns så mycket jag vill säga till dig älskling, men det är inte det lättaste att få ner allt på ord.. Jag ska kämpa för oss , jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta viktor persson du är mitt allt !!! Saknar dig min Ängel ♥♥♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin