20101229 .

hallå där köp blåbär :p

sry för dålig uppdatering men ibland orkar jag verkligen inte skriva något inlägg..!
hur som helst så har jag spenderat mina dagar från söndag tills idag med min älskling :D♥ så har haft fyra underbara dag med, massa skratt, film, cola, godis å chips och sova, men framför allt massa kärlek ♥ allt är så härligt med dig och kan verkligen verkligen vara mig själv när jag är med dig!! tog fram kameran också så blev lite fina bilder med som jag tänkt bjuda på :)♥ 

min absoluta favorit bild!! älskar den verkligen!! du är något alldeles
extra viktor finns ingen som du helt unik å speciell i mina ögon ♥♥♥
 

 
 
imorgon som är snart så kommer några av kusinerna, mostrar och mormor hit, då bilr det julklapps öppning, fika och skärtlapps/pulkaåkning :D♥ då kommer även ett inlägg om dom saker jag fått i julklapp för er som är nyfikna :)))

pussss pååå errr tillsss nästaaa gånggg viii hörsss ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin