00.42 :)

SENASTE
 
Personen du strulade med: min lilla ängel <3 
Personen du kramade: viktor :)
Personen du tänkte på: viktor så klart <3
Personen som sov i din säng?: viktor ;)
Personen du skrev med på msn: jocke :p 
Personen du var med: är med viktor just nu:)
Djuret du köpte: inte fan vet jag xd
Maten du åt: pizza xd 
Gången du spydde: på höstlovet 
 
KOMPISAR:

En kompis du saknar: andrea 
En kompis du älskar riktigt mycket: dom bästa ;)<3 
En kompis du glidit ifrån: några
 
RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover? nej
Biter du på naglarna? neej,  
Har du någonting att dölja? jadå det har väl alla?
Kan du baka bröd? aao klart :p
Vet du hur man frostar av en frys? kanske
 
KÄRLEK/SEX

Har du en kille/tjej just nu? JAAAAA
Gillar du någon? jaaa som fan älskar min pojke <3 
Vem? viktor persson
Har du haft många förhållanden?  nae 
Vad har du på dig nu? kläder :p
 
VEM

Vem är i rummet med dig? viktor :) 
Vem fick du senast sms av? mathilda :) 
Vem tänker du på nu? inte så svårt att gissa tror jag inte ;)
Pratade du senast i telefon med? Min bror  
Vems hus var du senast i? mitt eget? 
Vem önskar du var med dig nu? är redan men den jag vill ha här <3
Vem i din skola går dig mest på nerverna? finns alltid endel man stör sig jävligt mycket på!!!!!!!!!!!!!! 
  
älskling när han var mindre :)
så sööööööööt ♥♥♥♥♥♥♥
älskar diiig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin