idag och igår

igår blev det att va med mathilda det va kul eftersom vi inte varit påå ett tag:) drog till henne runt två-tre typ gjorde typ inget speciellt vi bara satt vid datan och försökte lägga in ett video inlägg till våran blogg men gick inget bra:p sen förjde jag med upp och kolla hennes träning, hem äta något och sen dra till mathilda igen:D jag typ as flumma och tog massa konstiga kort på mig med hennes kamera xd sen drog vi ut och cykla lite kul var det men blev lite läskigt sen med den där bilen som typ föjlde efter oss. va en kul och rolig dag/kväll med min bästa mathilda:)<3

idag fick jag gå upp tigigt eftersom jag skulle till boda borg, kulkul:) åkte dit med caroline, sara, dennis, elin, linda och jennifer. jag jennifer elin och linda va i ett lag och sara dennis och carro i det andra:p gick väl så där för oss men det va roligt i alla fall fast man behöver nästan vara där två dagar för att hitta klara allt:D sen har jag inte gjort så mycket mer efter det :) 


massa pussar på två härliga dagar med vänner
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin