amanda´s påsk

påsken 2010  

fredag: jag och bror tog bussen till far våran för att fira påsk där:p efter sen åkte vi för att fira kusinen eftersom han fyllt 17 i veckan som varit, grattis till dig älskar dig(:. myste även lite med lammen så grymt söta var dom:D och så åkte vi därfirån sist som vanligt:p
lördag: gick upp tidigt för skulle till elmia i jönköping. när vi kom in sen så stog vi typ en timme i kö för att mina kusiner ville har en autograf av chip foose(stavning?) så då va ju jag med tvungen att ha det:p hahhaha. sen blev det att gå runt och kolla massa bilar och allt sånt som elmia hade att erbjuda. blev ganska många kort tagna under dagen så lägger väl in någon/några bilder här nedan:p kolla även när dom drifta med bilarna och när dom hoppa med crossar/motorcyklar över ett hopp, kul att se var det:). och mot slutetfick jag så j*vla ont i ryggen så satt säkert i/på något bilstol eller så i säkert en timme. sen efter det hem till farmor&farfar och äta påsk middag mycket trevligt:) älskar er sjukt mycket<3 sen så gick jag och lillsyrran till lekparken där och gunga lite sjukt kul var det och fy så hon skrek när pappa tog fart på oss.:D och förlåt till dig hampus som fick stå ut med hennes och lite av mitt skrik i telefonen. sen tillbaka och fika lite sen kolla första delen av flickan som lekte med elden i millennium serien läskigt var det.
söndag: hände inte så mycket då förutom att vi åkte till f&f en stund. sen på kvällen hade vi myskväll framför tvn med popcorn och chips typ och kolla wiepout och ballar av såtl.
måndag: åkte hem från far vår. stannade i norrköping ett tag och träffa hampus riktigt kul var det att träffa honom igen:) va i parken och körde frissbe golf va faktiskt kul även om jag sög på det.:D sen gick vi till honom och kolla film wallander. en riktigt trevlig, kul och mys eftermiddag. sen va jag med mathilda och agnes och några grabbar:D kul var det och mathilda spraya min tröja med killparfym gott lukta den ju iaf:p 
helgen i bildbomb:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sen avslutar vi med en bild på mig och askungen

pussar♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin