8april

hejsanhejsan
idag har det inte hänt så värst mycket vilket har varit väldigt skönt för har varit ensam hemma också:) tills det plinga på dörren typ kvart över tre på för då kom grannen och påminde mig, skulle va hos dom vid tre för att jag skulle vara barnvakt så sjukt klantigt av mig att glöma det:p men sånt som händer.  sen har det inte hänt så mycket. och imorgon bilr det att dra in till stan runt tolv för att va med hampus skoj ska det bli:) får se vad som hittas på men blir nog typ samma som sist tror jag, ska bli kul och mys att träffas igen:D sen blir det att sova hos moster sen på kvällen ska bli trevligt:) skriver mer detaljer imorgon :)<3
men nu ska jag nog snart krypa ner under täcket snart och sätta på lite musik i lurarna:D<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin